Neurologia a fost considerată mult timp ca o specialitate cu rezultate diagnostice precise, dar cu posibilități terapeutice limitate. Acest fapt s-a modificat în ultimele trei decenii în mod semnificativ. Multe afecțiuni neurologice beneficiază în prezent de un tratament eficace.

Îmbunătățirea tratamentului bolnavilor cu accidente vasculare cerebrale se datorează - între altele - posibilității unei diferențieri între infarctul ischemic și hemoragie cu ajutorul mijloacelor de diagnostic neuro-radiologic.

Pentru tratamentul pacienților cu boala Parkinson există o gamă largă de medicamente cu efecte favorabile.

În cazul bolnavilor epileptici, prin administrarea unor preparate diferențiate pentru diverse tipuri de manifestare, se poate obține o sistare completă a crizelor. Bolile infecțioase ale sistemului nervos se pot vindeca în aproape toate cazurile, în situația unui diagnostic exact și precoce.

Scleroza multiplă reprezintă încă o problemă crucială a neurologiei, neexistând încă posibilitatea unei vindecări, dar în anumite forme clinice aplicarea unor preparaten poate ameliora în mod favorabil evoluția bolii.

În cazul majorității bolilor degenerative ale sistemului nervos, malformațiilor sau bolilor neuro-musculare congenitale nu există până în prezent un tratament eficace.

Drepturile tale

Sindromul de tunel carpian este cea mai comună cauză de compresie a unui nerv periferic în organism.
Boala Charcot-Marie-Tooth apare sub mai multe forme.
Criza epileptică constă în simptome tranzitorii ca urmare a unei activități neuronale excesive și sincrone la nivelul creierului.
Tabloul clinic al sclerozei multiple este compus din simptome extrem de variate

CENTRE DE RECUPERARE NEUROLOGICĂ