Neurologia a fost considerată mult timp ca o specialitate cu rezultate diagnostice precise, dar cu posibilități terapeutice limitate. Acest fapt s-a modificat în ultimele trei decenii în mod semnificativ. Multe afecțiuni neurologice beneficiază în prezent de un tratament eficace.

Îmbunătățirea tratamentului bolnavilor cu accidente vasculare cerebrale se datorează - între altele - posibilității unei diferențieri între infarctul ischemic și hemoragie cu ajutorul mijloacelor de diagnostic neuro-radiologic.

Pentru tratamentul pacienților cu boala Parkinson există o gamă largă de medicamente cu efecte favorabile.

În cazul bolnavilor epileptici, prin administrarea unor preparate diferențiate pentru diverse tipuri de manifestare, se poate obține o sistare completă a crizelor. Bolile infecțioase ale sistemului nervos se pot vindeca în aproape toate cazurile, în situația unui diagnostic exact și precoce.

Scleroza multiplă reprezintă încă o problemă crucială a neurologiei, neexistând încă posibilitatea unei vindecări, dar în anumite forme clinice aplicarea unor preparaten poate ameliora în mod favorabil evoluția bolii.

În cazul majorității bolilor degenerative ale sistemului nervos, malformațiilor sau bolilor neuro-musculare congenitale nu există până în prezent un tratament eficace.

Drepturile tale

Bolile mintale sunt probleme de sanatate complexe si dificil de inteles, dand nastere constant mai multor mituri.
Orice factor care amplifica nivelul de stres poate cauza dureri de cap sau migrene.
O noua cercetare a demonstrat ca unele pozitii de somn pot cauza moartea persoanelor diagnosticate cu epilepsie.
Ati observat ca pe masura ce au trecut anii, a scazut si calitatea somnului?

CENTRE DE RECUPERARE NEUROLOGICĂ